ponedjeljak, 16. studenoga 2015.

dvadeset sedmi dio


Denis I Alisa su stigli kasno do Demostenove brvnare. Profesor ih je pozvao na večeru. Iako za njih do ovog vikenda nepoznato meso, kunić je ovog vikenda dominirao. Profesoru su dobro došli ovo dvoje zaljubljenih ljudi. Svako sa svojom ljubavi. Ipak, zajedno u divljini ili prirodi, ali sa snažnim osjećajem pripadnosti nekom drugom. Gledajući ih kako sa oduševljenjem dišu zrak, jedu zalogaje iz tanjira, bude se, brane svoje stavove….. Poželio je I on vratiti se medju ljude. Možda mu se ovoga puta posreći. Dopalo mu se primati komplimente, pa im je ovu veče spremio ponovo kunića I to kunić na paprici. Odmah je počeo sa receptom, kako se sprema.
-         Potrebno je jedan kunić, malo maslaca, slanine, glavica crnog luka, čaša kisele pavlake, dve kašike brašna, dva do tri oguljena paradajza, aleva paprika i so. Na maslacu sam propržio slaninu i iseckan luk. Dodao parčad mesa malo vode i dinstao da dobro omekša. Petnaestak minuta pre kraja sipao sam brašno, papriku, so i kockice paradajza, a kada provri dodao pavlaku. Za prilog sam napravio makarone, kuvan krompir sa maslacem i peršunom i riža u blagom sosu od karija.
-         Razmazio si nas profesore. Svaka čast ugodno si me iznenadio.
Profesor se zabavio pospremanjem stola I poslovima u kuhinji poslije objeda. A …… dva sad već prijatelja provode u razgovoru o ljubavi I svojim iskustvima I prijateljima koje su ostavili. Ugodno zavaljeni na kaučima. Pokriveni vunenim dekama, razgovor je tekao duboko u noć.
-         smij se, ja sam ti ko dinosaurus ti se uhvatila nove muzike jesili slušala dubiozu kolektiv
-         iskreno nisam, ali dopada se takva muzika ljudima oko mene
-         dobri su neslusam ih ni ja ali ih poznajem i znam da su proslo ljeto imali koncert u novom sadu i pred sam kraj koncerta pred nekoliko hiljada srba pustili su video snimke iz srebrenice u dvorani kazu da je bio muk od onih koji su ih napadali do onih koji su im to odobravali jedino sto su znali da nece vecerati  i tako je i bilo brzo su ih spakovali i cao iz novog sada. Super momci
-         stvarno su momci super svaka im cast
-         ma ja se znam sa bubnjarem on radi na radio zenici i momak je fin samo dio ih je iz sarajeva ganjaju neku alternativu ustvari za mene je to alternativa ali mi ovaj bubnjar kaze da su oni daleko od toga oni su neka normalna muzika na zapadu izgleda da su napravili posao. Ja ti bas nisam u dobrim odnosima sa narodnjacima. To ti nešto slušaš na mp3
-         ljubim te ljubim cijelu, jer si ti rodjena za mene, sacekaj da probam nesto naci da ti paše, moze
-         vazi nemoj da je strasno be gees su kod mene Kad covjek treba zenu. hoćemoli se večeras igrati
-         kako
-         pisaćemo stihove. puno nam je da pišemo roman
-         I
-         Nema I. Ti pišeš ja pišem. Poslije čitamo napisano I komentarišemo
-         Ih
-         Jel se bojiš. Na ovaj način ćemo prekratiti noć. Ovo je bolji način nego da gledamo televizor
-         Pa ovdje nema televizora
-         Znam zato ti ovo I govorim
-         Kako se to počinje
-         Lako. Prekini pričati, lagano zažmiri, potraži temu u glavi I pusti da navale emocije. Stihovi su tu.
-         Poznavala sam jednu zenu onako malo poblize  povjeravala mi je sve svoje tajne ceznje misli radosti i zalosti nije imala bas nesto lijep zivot samo odricanja pratila su je cijeli zivot a kazu da ne ne vjeujemo u cuda a njoj se upravo desilo cudo mislila je da je zivot za nju davno prosao da dani prolaze mimo nje je gledala svoj zivot kroz prozor.  jednoga dana upozna covjeka covjeka koji je za nju bio kao  osoba kojoj je mogla reci sve i tugu i bol jer drugo nije ni imala polako je njegova prica njegova dusa iskrenost savjeti pretvarala je u normalnu osobu njeni se problemi njoj vise nisu cinili nerjesivi niti toliko teski bilo joj je drago svaki put se s njim sresti ni jedno niti drugo nisu ni slutili kojim putem idu isli su putem koji vodi necem ljepsem putem koji vodi sreci ljepoti zivljenja shvatili su to jednoga dana idu zajedno........ putem srece a stici ce........ to cu ti ispricati drugi put jer je nisam vidjela od tada
-         uh ti si mi opasna. Tebi to ide. Stani. ja sam stao na prvom stihu ustvari na refrenu. A ti mi ispričala pricu. Završi ovu svoju priču. Prevedi je u stihove I ti si gotova
-         koji je to tvoj stih, kako ga to zoveš, refren
-         Puno mi je prazan krevet.
-         Kakav ti je to stih
-         On me muči još od mladih dana do danas. Neznam ni šta znači, ali mi se čini da je značajan. Htio sam te prevariti I recitovati neke Bodlerove stihove ili možda Alekse Šantića, ali ti me preteknu. Djevojčice ti si meni puna emocija. Ko je taj dobri momak. U medjuljudskim odnosima katkada zaboravljamo da se istinska ljubav daje slobodno I bez ikakvih očekivanja i obveza. Ljubav je naše lično zeleno svjetlo. Ljubav je stvarna. Ljubav je nježno, a ipak jedno od najjačih orudja koja su nam na raspolaganju. Dopusti ljubavi neka unese strpljivost u svaku situaciju. Jesili ti zaljubljena!
-         Ehhhhh
-         Ljubav je unutrarnja odlika koja vidi dobro posvuda I u svima. Ustrajava na tome da je sve dobro I odbija vidjeti bilo što, osim dobroga te najčešće postiže to da se ta odlika pojavljuje prije najistaknutije u sebi I u drugm stvarima. Ljubav se ne obazire na mane, bilo zamišljene bilo neke druge. Ljubav smatramo moćnom silom koja u životu unosi sklad.
-         Hejjj ti meni to ko profesor ljubavi. Pričaj mi o sebi. Daješ meni savjete, a ti si samac.
-         U pravu si ali bio je rat.
-         Hoćeš se ti čitav život vaditi na to da je bio rat I zbog toga ti ništa u životu nije na svom mjestu. Zapravo živiš onako kako ti odgovara. Sebičan si. 
Poruke za Alisu
volim te do neba i jos ....
cao ljepotice.negledam na sat a sve bih da te pozovem na kafu.kako si.
poruke za MC Holendera
znam,volim i ja tebe
Ugodan dan perlice, cuvaj se
poruka za editu
Veceras je noc kada se ispunjavaju zelje
a da ti dodjes pored ognjista se ogrijati.pozelio sam te
dobro jutro za moju Editu. jesi se naspavala i odmorila,popila kafu.pusica u vrat
ja to volim.pozelio sam te.ugrizao bih te malo a onda ljubio
Poruka za Denisa
pusica za dobro jutro.nedostajes mi
moje ruke su nemirne

ŽENA I ČOVJEK
Poznavala sam jednu Ženu onako malo pobliže
povjeravala mi je sve svoje tajne, čežnje, misli,
radosti i žalosti
Nije imala baš nešto lijep život, samo odricanja
pratila su je cijeli zivot, a kažu da ne vjerujemo u čuda
a njoj se desilo čudo
mislila je da je zivot za nju davno prošao
da dani prolaze mimo nje
ona je gledala svoj život kroz prozor
i ..............
jednoga dana upozna Čovjeka
Čovjeka koji je za nju bio kao
osoba kojoj je mogla reći sve
I tugu i bol, jer drugo nije ni imala
polako je njegova priča, njegova duša
iskrenost i savjeti, pretvarala u normalnu osobu
njeni se problemi njoj, više nisu činili nerješivi
niti toliko teški.
Nisu ni slutili kojim putem idu, putem koji vodi nečem ljepšem
putem koji vodi sreći
Ljepoti življenja
shvatili su to jednoga dana
da idu zajedno........
putem sreće
a stići će........


Nema komentara:

Objavi komentar