ponedjeljak, 16. studenoga 2015.

dvadeset sedmi dio


-         Znaš pravo da ti kažem kada je ljubav u pitanju sve ono što znam je ono što sam mogao pročitati iz knjiga I romana. Prema tome što sam pročitao napravio sam neke svoje stavove u smislu da recimo, Kukavica nije u stanju iskazati ljubav, to je povlastica hrabrih rekao je Mahatma Gandhi. Sad me tjeraš da ti pričam da je bilo puno onih kojima sam rekao da ih volim. Ali….
-         Šta ali.
-         Nisam baš bio siguran da je to ljubav.
-         Nego 
-         Imitacija života, trendovski načini ophodjenja medju ljudima. Opet ću ti reći jednu pametnu stvar koju sam čuo, a to je da je Ljubav dovoljno strpljiva da izdrži mane koje ne možemo izliječiti. E takvih kod mene nije bilo.
-         Nego
-         Ma ništa, vrlo brzo razdužiš ono što si zadužio na tamo nekom derneku I gotovo.
-         Uh
-         Nemoj da pričamo o meni. Ljepše mi je pričati o tebi.
-         Čuj, čuj. Što sam to ja interesantnija od tebe.
-         Kako se riječ ljubav često I slobodno koristi pri opisivanju osjećaja I odnosa, često dolazi do zabune u vezi s njezinim značenjem. Današnje drugo ljubav najčešće odredjuje kao romantičan odnos prema osobi suprotnog spola. No ljubav je moguće sagledati bitno šire, kao temelj osjećaj dobronamjernosti prema drugoj osobi kao brigu za njezino zdravlje I dobrobit, te želju za time da joj se dogadja samo dobro. A što se može odnositi na naše roditelje, braću I sestre, prijatelje I sve.
-         Hej ja sa tobom želim pričati o onom muško ženskom odnosu u kome ti izgleda imaš velikog iskustva.
-         Ljubav je ideal I san u ovakvim ili onakvom obliku izražavanja, svake žive osobe, jer su naše duše začete u stvoriteljevoj ljubavi, a u ljubavi je I naša sudbina izražavanja. Ispunjeni smo I zadovoljni kad smo u stanju ljubavi, a bez nje nekako ispražnjeni.  Ljubav postaje smislom našeg postojanja kad izidjemo iz nebeske maternice. Premda su o ljubavi I njezinim brojnim izrazima napisane milijarde riječi ni jedna, ni sve zajedno ne mogu posve opisati bit ljubavi. Možda ti malo nisam jasan ali probaj kad se vratimo potražiti Froma I njegovo “umijeće ljubavi” pa ćeš znati o čemu pričam.
-         da se vratim malo na ono tvoje od maloprije taj moj imidz ozbiljne osobe jesi li ikada pomislio da bi to mogla biti maska, stit da sam ja mozda nesto sasvim drugo
-         pa i ja to koristim naravno da se ispod maske krije njeznica lavica nju u mostaru neznaju
-         Znas sta radim navece kada legnem, prije spavanja
-         STA
-         citam poruke na mob od Holendera
-         imali se šta za pročitati
-         Čitam, ti slušaj dobro
1.     Jos sutra brojim dan. Macak uvukla si mi se pod kozu.postao sam ovisan.
2.     Pusica . kod narkomana je problem sto mu droga treba sve cesce I vise
3.     Prihvatam oboje ako je centar u zaliku, pa cemo vidjeti kakav je rezultat. A ovaj vikend cu imati dugi trip. mozda dozivim I flash. pusica voljena
4.     Ja sam se parkirao na kaucu I smijem se samom sebi.pravim mjesto za tebe. Macak ovo mi se dugo nije desilo.
5.     Macak jesi se umorila. Moze li kafa ili ces leci uz mene
6.     Vino, sir svijece.jos samo ti I ugodjaj ce biti potpun
7.     Macak ali zasto suze.neko te povrijedio.pusica za moju malu slatku pjegicu da se odmoris. pusica macak
8.     Lav:ovo bi mogao biti dan za pamcenje.naglasena je potreba da budete voljeni I da volite. Djevica: Venera je na vasoj strain.uskoro cete osjetiti ljubav.
9.     Volim te. Ne brini se
10.                       Jeli vrijeme za ustajanje. Pusica macak jesi se naspavala
11.                       Kod tebe I mene snijeg po prvi put ove godine
12.                       Smrzao sam se. upravo sam ustao ispod jorgana da napravim kafu. Mozeli makar ovako, pusica,pusica, volim te
13.                       Upravo sam se probudio.sanjam da popravljam auto,cuj ja. I popravi ga. Cuj ja
14.                       ljepotice ja sam tarzan.ti se cuvaj.jako sam te pozelio. novokomponovana
15.                       i moja lavica,njeznica kao dodatak jelu
16.                       volim te.drago mi je kada si raspolozena
17.                       tebi treba sal oko vrata da te cuva od vjetra.sal od mojih ruku mozda.
18.                       i pored problema i obaveza u zivotu lijepo je znati da imam tebe.zazmiriti smiriti se i osjetiti tvoj dah,dodir miris
19.                       da,malo sunca na usnama,zestine hercegovackog kamena u rukama i zehru neretve medju grudima
20.                       u dva sam jeo maslanicu.i sada ne osjecam glad.mozda veceras ali imam strudlu.izgleda da se popravljam.zdrava hrana je put u dug zivot(konfucije)
21.                       nemoj da sumnjas.ti si uz mene sa cekerom povrca u ruci,suncem u ocima,neretvom medju grudima
22.                       dobro jutro sunce sa istoka.mostar je na zapadu.
23.                       da nije zena nema svrhe da postoje muskarci.zar mislis da pederima treba drago kamenje.
24.                       suncano jutro malo prohladno u dzemperu,kafa i ti
25.                       salim se macak.ali bi mi ovo zadnje odgovaralo.uvukao bih se u tvoj zagrljaj malo bi se ljubio a onda zagrljen zaspao kao bebica.pusica

26.                       Voliš li me kako

Nema komentara:

Objavi komentar